måndag 27 mars 2017

Atc Edgar Allan Poe för ThePapercrafting !

Jo, det var så att jag skulle vara med i ett atc byte på FB men en dag försent med anmälningen så gick det inte, men har fina vänner som vill byta med mej ändå och glad för det är jag när jag verkligen hade energi och en typ av plan hur jag ville ha dem denna gång..

Gillar ju murrigt och det kan man ju kanske kallar poeten Edgars Allan Poes tid ,så körde på mixed media.
 Skrev ut lite bilder på internet och började måla lite och se hur jag skulle ha det ...





Egenritad version av honom :)

Lite klet och kladd och lager på lager på lager..hehe


ÅB (c)
Så här blev resultatet ;)

ÅB (c )
Lade ut dessa då i jakt på fler som ville byta atc och då blev jag kontaktad av webbtidningen http://thepapercrafting.com
som ska publicera dessa kort på onsdag den 29 mars. SÅ SKOJ!!! Wow ! Och WOW att JAG kan inspirera andra med , helt otroligt..
Där kommer stå hur jag gjort dessa...

Jag har  kämpat på och vart obekväm  med mixed media innan men det finns inga fel att göra bara på ett annorlunda sätt och precis som konst så det någon inte gillar alls kan andra tycka det är fantastiskt så bara på det och kladda och var inte rädda för att skita ner fingrarna ;)

Må gott där ute och som vanligt säger jag ToodeLoo till nästa gång  ;);) ;)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...